Monday, April 23, 2007

Mä vaan tallaan ristikan raittia...

Niinpä niin, tänään kotiuduin pohjanmaan reissulta. Tai siis tulin vaan pyörähtämään kotona sillä huomenna pitäisi lähteä takaisin sinne suunnalle. Ei, en ole iskenyt naista, vaan minulle tärähti työpaikka Vaasasta. Eli ei muutakun kunnon poikamiesboxia etsimään sieltä. Työt alkavat jo ylihuomenna mutta varmaa tietoa väliaikaisesta asuinpaikasta ei ole. No onneksi lähes puolet suvusta asuu siellä suunnilla eli eikähän sitä jonkun nurkkiin pääse majoittumaan muutamaksi päiväksi.

Viimeyön olin puheenjohtajamme poikamieskämpässä, ja meno olikin kyllä poikamiehistä. Ilta meni NHL:ää pelatessa jossa jäähykunkku oli nimensä veroinen. Puheenjohtajamme oli tänäaamuna myös mukanani Vaasassa. Varmaan vikitteli rantaruotsalaisia naisia sen aikaa kun minä olin työhaastattelussa. Kielsi kyllä kaiken mutta mistä sitä tietää.

Nyt näyttää siis siltä että Manninen häviää tämän hawaji paita ja sandaali vedon sillä työt kestävät elokuun loppuun ja vapaa-aika tulee varmaan kesällä menemään aikalailla kalastuksen parissa.

Poppi jytää: Lauri tähkä & elonkerjuu - Maa on musta

9 comments:

Matti said...

Ja kuka se oli aivan ylivoimainen siinä NHL:ssä. Ja kaippa me pidetään sun poikameisboksin tupaantuliaiset? Ja niiden on oltava sellaiset että sen jälkeen saat häädön tai naisen.

AC/DC said...

Kummankohan noista vaihtoehdoista sitten valitsis

AC/DC said...

Pidetään kyllä kunnon poikamiestuparit

Jööti said...

Onpas kivat palkinnot vedossa. Kukahan keksi?

Anni said...

Onneksi olkoon vaan sen työpaikan johdosta. (herranjumala ko tuli aikuismainen lause!)
Ja kyllä naisetkin kalastaa, et sä turvassa ole...

AC/DC said...

Mutta en kyllä usko että järveltä naista isken...

manninen said...

Piiloudut naisia töihin. Selvä pelimies

AC/DC said...

Tarkoitat varmaan että selvä poikamies.

AC/DC said...

Ja enemmän minä olin piilossa naisilta työttömyysaikana.