Sunday, April 1, 2007

"Sen minkä taakseen jättää, vielä kerran löytää edestään"

No näinhän tässä taas kävi että täällä ollaan jälleen. Kun kerran on jäähyn makuun päässyt niin ei siitä kyllä halua enää luopua. Nyt ilmeisestikkin on kuukauden verran jäähyä, tosin voi olla että määrä tässä viikon sisällä vielä kasvaa...

Eilen tuli käytyä katsomassa Pyhännän ja Pulkkilan lauantai-illan meininki. Meininki oli ainakin Pulkkilassa parempaa mitä osasin odottaa sen kokoiselta paikkakunnalta ja porukkaa näytti olevan ihan hyvin liikkeellä. Tosin pettymykseksi täytyy myöntää etten nähnyt Pyhännän Zombie baaria kuin ulkoapäin:( Se olisi ollut kuitenkin uskomaton menomesta niinkuin ulkoapäinkin näyttää. Taisipa tuota säpinääkin olla jonkin verran kerran täällä sitä ollaan taas...

En olekkaan tainnut vielä mainitakkaan että tärähti Viitasaarelta töitä. Eli ei muutakuin etsimään kunnon poikamieskämppää sieltä.

No eikai tässä mitään muuta sen kummempaa, ei tässä auta kuin odotella jäähyn loppumista. Manninenkin on näköjään huomannut minun jäähylle joutumisen kun näkyy olevan jokaisen tämän blogin viestejen kommentteihin maininnut jotain siitä.

Poppi jytää: CMX - Kultanaamio


5 comments:

Matti said...

Kauanha kerkesitkin olemaan jo poissa, melkeen viikon. On siinä meillä ollut puheenjohtaja.

Anonymous said...

Tais velikulta pikvi täräyttää la su välisenä yönä lopunkin tojon ac/dc:ltä pois! No kyllä minä maksan!
T: Lopeta se puhelu mun lasit hävis! Lätty kii

AC/DC said...

No pysypä minun lasit ehjänä, toisin kuin erään nimeltämainitsemattoman Opel kuskin tuulilasi
T: Läppäsempä Ooppelini tuulilasin paskaks

Anonymous said...

Ilman minun suurenmoista apuani sinukaan lasisi ei olisi ehjät/ tallessa! Varo vaan tarzan velipoika tulee ja nostaa carinan sivuun! kysyy mennessään vielä että onko täällä muutakin ojennettavaa!

AC/DC said...

Se sanoo korkeintaan että "Minun syytä kaikki!" Eikä se viimekskään saanu edes Carinan puskuria irti vaikka kuinka repi.